Se menționează că acest lucru s-a întâmplat după ce acțiunile LVMH au scăzut brusc din cauza vânzărilor slabe în primul trimestru al anului 2025, transmite epravda.com.ua.
Potrivit publicației, industria luxului întâmpină dificultăți după boomul din perioada post-pandemie. Consumatorii din clasa de mijloc își reduc cheltuielile, iar economia Chinei încetinește. Temerile investitorilor sunt alimentate și de politica agresivă a lui Donald Trump. În acest context, vânzările LVMH au fost sub așteptările analiștilor (vânzările de produse din piele au scăzut cu 5%, în loc să crească cu 1%, cum era prognozat), ceea ce a dus la o scădere a acțiunilor cu 7%.
În același timp, Hermes se descurcă mai bine – poziționarea sa exclusivistă a ajutat brandul să suporte mai ușor declinul pieței. Compania produce articole extrem de scumpe, precum gențile Birkin și Kelly, și le vinde în serii limitate. Potrivit unui studiu realizat de platforma Baghunter, gențile Birkin își cresc valoarea în medie cu 14,2% pe an – mai mult decât randamentul anual mediu al indicelui S&P 500 (10%).
Acum ne puteți urmări și pe Telegram, Facebook și Instagram pentru a fi la curent cu ultimele știri.