Сообщить новость
+
рубрики
сюжеты
Выборы-2025
Газовый кризис
Бельцы
Евровидение-2025
Изобретатели РМ
Служба поддержки
(+373) 22 888 002
info@point.md
Размещение рекламы
(+373) 22 888 966
sales@simpals.com
Point.md logo

банки:

MDL
usd
17.149
eur
19.422
Main > novosti > nauka > primele imagini cu bmw i8
Выборы-2025
новостей: 47
Газовый кризис
новостей: 239
Бельцы
новостей: 5534
Евровидение-2025
новостей: 9
Изобретатели РМ
новостей: 40
Цены на топливо
новостей: 293
Гагаузия
новостей: 10621
Кишинев
новостей: 412
ДТП в Молдове
новостей: 7394
Нет войне
новостей: 129
Приднестровье
новостей: 34520
Украина-Россия
новостей: 7479
Землетрясение
новостей: 958
Стадион
новостей: 117
Русский язык
новостей: 281
Хорошие новости
новостей: 1710
7 Августа 2013, 14:31
8 456
Скопировать ссылку
Ссылка скопирована

Primele imagini cu BMW i8

BMW va aduce la Frankfurt o nouă versiune a lui i8. Supercarul hibrid are un motor turbo cu trei cilindri în linie şi promite un consum mediu de 2.5 litri la sută.

BMW i8, supercarul hibrid al mărcii bavareze, va veni la Salonul Auto de la Frankfurt în compania versiunii de serie a lui i3. La fel ca fratele său destinat oraşelor, i8 va fi prezentat în versiune de serie, urmând să fie pus la vânzare în decursul anului viitor. Pe lângă sistemul de propulsie hibrid şi caroseria inovatoare, i8 aduce şi primul motor turbo cu trei cilindri în linie din gama BMW, unitatea făcând parte din noua familie a constructorului german.

bmw, imagine

Motorul are o cilindree de 1.5 litri şi livrează 231 CP, iar unitatea cu ardere internă este completată de un motor electric de 131 CP. Cele două motoare pot lucra independent sau împreună, putând livra 361 CP şi 570 în configuraţia destinată obţinerii de performanţe maxime. Modelul german poate accelera de la 0 la 100 km/h în mai puţin de 4.5 secunde, iar viteza sa maximă este limitată electronic la 250 km/h.

bmw, imagine

AUTONOMIE 500 KILOMETRI ÎN MODUL CONFORT

Sistemul hibrid al lui i8 are o baterie litiu-ion, care poate fi încărcată de la o priză standard în trei ore şi jumătate. Autonomia în modul 100% electric este de 35 de kilometri. Un încărcător special aplicat unei prize de 220V reduce timpul de încărcare la o oră şi jumătate. Însă, cu ajutorul motorului cu ardere internă, autonomia lui i8 poate urca până la 500 kilometri în modul confort. Dacă şoferul activează modul Eco Pro, autonomia supercar-ului hibrid din Munchen creşte cu 20 de procente faţă de valoarea menţionată anterior.

bmw, imagine

BMW i8 are o transmisie automată cu şase trepte care leagă motorul cu ardere internă de puntea spate, în timp ce motorul electric angrenează roţile din faţă printr-o transmisie automată specială, care funcţionează în două faze.Împreună, cele două motoare pot funcţiona în diferite moduri de rulare, oferind fie tracţiune faţă şi rulare 100% electrică, fie tracţiune integrală şi rulare în modul hibrid.

bmw, imagine

CAROSERIE REVOLUŢIONARĂ

BMW i8 are o masă de 1.490 kilograme, graţie configuraţiei Life Module, dezvoltată special pentru această caroserie. Portierele cu deschidere verticală vor rămâne un element standard al modelului şi sunt posibile datorită ranforsărilor aplicate caroseriei prin intermediul panourilor din fibră de carbon. Modificările respective au fost necesare pentru obţinerea unei mase cât mai reduse, necesară pentru a compensa prezenţa sistemului hibrid.

Источник
Нашли ошибку в тексте? Выделите ее и нажмитеctrl + enter
Нашли ошибку в тексте?Сообщите нам!