De atunci, TikTok Shop a devenit o alternativă reală la Amazon. Platforma oferă o gamă variată de produse, de la farduri pentru ochi, încărcătoare pentru telefoane, ceaiuri detox și benzi de alergare, până la multe altele, transmite incrussia.ru cu referire la cnbc.com.Pe TikTok, vânzătorii oferă de obicei cupoane sau livrare gratuită pentru câteva zile. Postările care permit achiziții, arătând ca videoclipuri obișnuite, dar fiind de fapt reclame ale produselor vândute în TikTok Shop, apar frecvent în fluxul principal. Acestea permit utilizatorilor să cumpere produse direct din aplicație.Compania TikTok, deținută de ByteDance, s-a impus deja pe piața publicității, iar prin marketplace, rețeaua socială încearcă să obțină o nouă sursă de venituri. Pe platformă sunt prezente companii precum Nike, PacSun și Crocs, care pot atrage pe TikTok peste 170 de milioane de americani.Marketplace-ul încurajează utilizatorii să încerce serviciul, promițând taxe reduse și discounturi mari pentru produsele listate pe TikTok. De asemenea, compania angajează foști angajați Amazon în poziții-cheie în TikTok Shop, în domenii precum marketing, colaborare cu creatorii de conținut, siguranța brandurilor, managementul categoriilor și operațiuni.Conform datelor furnizate de EcommerceDB, o companie de cercetare de piață, de la lansare, TikTok Shop s-a transformat într-o „mașinărie uriașă de comerț electronic”. Potrivit estimărilor lor, volumul brut al mărfurilor tranzacționate pe platformă va crește de peste două ori anul acesta, ajungând la 50 de miliarde de dolari. Deși aceasta este o sumă mică în comparație cu volumul brut de mărfuri estimat pentru Amazon, de 757 miliarde de dolari, până în 2024.Totuși, promovarea marketplace-ului TikTok are loc într-un moment delicat pentru companie. În aprilie, a fost semnată o lege prin care ByteDance trebuie să vândă TikTok până pe 19 ianuarie. Dacă platforma video nu își va rupe legăturile cu compania-mamă, aplicația nu va mai putea fi oferită în magazinele de aplicații sau pe platformele de hosting online, ceea ce echivalează cu o interdicție națională în SUA. TikTok contestă această decizie în instanță.Potrivit datelor Salesforce, aproximativ 63% dintre consumatorii occidentali intenționează să facă achiziții prin aplicații chinezești de cumpărături, cum ar fi TikTok, AliExpress de la Alibaba, Shein, Temu și Cider, o companie specializată în modă rapidă.TikTok a raportat că vânzările de Black Friday din SUA au depășit 100 de milioane de dolari, iar cele mai populare categorii au fost produse pentru casă, modă și cosmetice. Canvas Beauty, un lider în vânzarea de produse pentru îngrijirea părului și cosmetice în TikTok Shop, a atins cifra de un milion de dolari în doar două ore de la lansarea aplicației, potrivit companiei.Retailerii și vânzătorii continuă să utilizeze platforma, în ciuda riscului ca aceasta să fie interzisă în SUA. În ultimele luni, TikTok i-a încurajat să organizeze transmisiuni live de câteva ore, de mai multe ori pe săptămână. Multe branduri au investit în crearea propriilor studiouri pentru filmarea acestor show-uri și au angajat personal suplimentar.Acum ne puteți urmări și pe Telegram, Facebook și Instagram pentru a fi la curent cu ultimele știri.