Părinții copiilor nu au fost informați cu privire la colectarea datelor și nu și-au dat consimțământul pentru acest lucru, se arată într-o declarație a Comisiei Federale pentru Comerț (FTC) din 2 septembrie, transmite forbes.ru cu referire la reuters.com.FTC a susținut că Disney nu a marcat videoclipurile sale încărcate pe platformă ca fiind „destinate copiilor”, ceea ce a permis companiei să colecteze date personale ale spectatorilor mai mici de 13 ani și să utilizeze aceste informații pentru personalizarea reclamelor. În plângere se menționează că Disney a încălcat legea americană privind protecția confidențialității copiilor în mediul online (COPPA), potrivit căreia site-urile, aplicațiile și alte servicii online utilizate de copii sub 13 ani sunt obligate să informeze părinții despre ce date personale colectează. În plus, trebuie să obțină consimțământul părinților pentru colectarea acestor informații.Comisia Federală pentru Comerț a propus ca Disney să implementeze un program de identificare a audienței, „pentru a garanta că videoclipurile sale sunt etichetate corect ca „destinate copiilor”, acolo unde este cazul”, se arată într-un document judiciar.Un reprezentant al companiei a precizat că reglementarea se referă doar la YouTube și nu afectează platformele digitale deținute și administrate direct de companie.„Disney are o tradiție îndelungată de respectare a celor mai înalte standarde ale legislației privind protecția confidențialității copiilor și rămânem hotărâți să investim în instrumentele necesare pentru a rămâne lideri în acest domeniu”, a adăugat el.Acum ne puteți urmări și pe Telegram, Facebook și Instagram pentru a fi la curent cu ultimele știri.