Din ele putem remarca faptul că noul Q7 adoptă o caroserie care aminteşte mai degrabă de breakurile familiale decât de SUV-uri, scriepromotor.ro.Maşina arată mai degrabă a break supraînălţat decât a SUV, ceea ce ne duce cu gândul că principala sa utilizare va fi aceea de a duce copiii în siguranţă la şcoală. Totuşi, forma mai alungită şi mai puţin masivă îi va permite să fie şi mai distractiv pentru şosea, pentru că maşina pare mai scundă şi mai lată decât precedentul model.Noul Audi Q7 stă pe o platformă nouă, numită MLB Evo, care îi permite să fie cu peste 350 de kg mai uşor la motorizări şi echipări similare, cel puţin după primele informaţii. Din punct de vedere tehnologic, va avea toate motorizările noi din gama Audi - ne putem aştepta ca cel mai puternic motor să fie V6-le TDI twin-turbo de 385 CP cu supraalimentare preluat de pe RS5 TDI.Schimbările majore au avut loc la interior, acolo unde noul Q7 este adus la zi în tot ceea ce priveşte designul şi tehnologia - ecranul digital central este poziţionat acum acolo unde trebuie, şi anume peste bord, iar nu pe consola centrală, pentru a-i permite şoferului să nu-şi ia ochii de la drum când caută informaţiile de navigaţie, iar indicatoarele de bord sunt de fapt afişate pe un ecran digital aflat în spatele volanului. Remarcăm şi faptul că Audi Q7 preia noul design al grupului VAG, şi anume gurile de ventilaţie întinse pe întreaga lungime a bordului, precum şi dispunerea butoanelor pe volan. Ne putem aştepta, de asemenea, la sisteme multimedia extrem de rafinate, cel puţin după tweeterele remarcate pe bordul din imaginea „scăpată” pe internet.Mai ştim că va exista o versiune e-tron, care va combina V6-le turbo-diesel cu un motor electric plug-in. Nu ştim încă puterea maximă dezvoltată, dar ştim că maşina va avea o autonomie în mod electric de 50 de kilometri, iar autonomia totală a acestui Q7 e-tron va fi de circa 1300 de kilometri cu un singur plin de carburant.