point news
Новости
  • 0
  • 0
  • 424

Cele mai bune inițiative de business au fost premiate la Gala Businessului Moldovenesc

Cele mai bune inițiative de business au fost premiate la Gala Businessului Moldovenesc. Foto: ipn.md
Cele mai bune inițiative de business au fost premiate la Gala Businessului Moldovenesc. Foto: ipn.md

Cele mai performante companii autohtone, mărci comerciale, dar şi oameni de afaceri care au avut în 2016 rezultate şi iniţiative remarcabile și care au demonstrat că sunt veritabili piloni ai economiei naţionale au ridicat premii, în seara de 16 iunie, la Gala Businessului Moldovenesc, transmite IPN.

În cadrul Galei au fost premiați laureații concursurilor „Marca comercială a anului 2016”, „Premiul pentru realizări în domeniul calității” și ai Expoziției naționale „Fabricat în Moldova”.

În categoriile „Reputație și Încredere” și „Marcă Consacrată” au fost premiate 23 de companii. Categoriile „Aprecierea consumatorilor” și „Marca locală” au adus premii pentru 17 companii. Iar 20 de companii au fost au fost nominalizate la „Debutul Anului”, marca comercială „Export” și marca comercială „Inter”. În categoria „Favorita Anului” 17 companii au primit trofee. Premiile pentru „Fabricat în Moldova” au ajuns la 15 administrații publice locale și o Cameră de Comerț și Industrie Mixtă, care au prezentat la standuri comune serviciile din regiunea lor.

Preşedintele Camerei de Comerţ şi Industrie, Sergiu Harea, a spus că intenția este de a scoate în evidenţă tot ce este mai bun în Republica Moldova, mărcile notorii şi companiile care investesc în calitate şi în competitivitate. „Având în spate 14 ediţii ale Galei, vedem că businessul moldovenesc este tot mai interesat în a-şi scoate în evidenţă tot ceea ce fac oamenii de afaceri, produsele şi serviciile pe care le prestează pentru consumatori. Companiile investesc în competitivitate. Companiile şi-au mărit volumul de angajaţi, volumul de producere şi volumul exporturilor. Îşi merită premiile”, a declarat Sergiu Harea.

Directorul general al Agenţiei de Stat pentru Proprietate Intelectuală, Lilia Bolocan, a precizat că „Marca comercială a anului” este o platformă a competiţiei, iar competitivitatea este un garant cert al calităţii. „Toate acestea au o ţintă clară, dezvoltarea şi stimularea economiei naţionale. Beneficiarul principal al acestor acţiuni este cetăţeanul Republicii Moldova”, a spus Lilia Bolocan.

„Ne bucură faptul că există business în Republica Moldova performant, care de ani de zile înregistrează succese. Tezaurul economiei noastre este consumul pe care îl facem zi de zi şi prin aceasta susţinem produsul autohton şi fiecare are o contribuţie la dezvoltarea economiei naţionale”, a declarat în cadrul ceremoniei, ministrul economiei Octavian Calmâc.

Gala Businessului Moldovenesc a fost inițiată cu scopul de a reliefa cele mai reuşite proiecte în business, a spori competitivitatea lor şi a contribui la creșterea profesionalismului. Un alt obiectiv este promovarea companiilor ce implementează standarde în domeniul managementului calităţii şi motivarea întreprinderilor autohtone să penetreze noi pieţe de desfacere cu produse competitive şi calitative.

0 comentarii. adaugă
Greseli:

link la video

  • Linkul catre video nu este corect!